Redan juli

Tiden den går, redan halva året avklarat...hmmm, var det inte nyår nyss?!?! Fattar inte att tiden går så fort...å ja, ett evigt tjatande om detta :)
 
Halva semestern har gått, snart halva sommaren detsamma...men vart sjutton är sommarkänslan, solen å värmen?!?! Längtar efter att få känna den å önskar innerligt att den hinner komma... För just nu äre mest regn, regn å åter regn som man ser vareviga dag!! Vi pratade igår om att ta en semestertripp till hösten, allt för att få se solen å få lite värme...jaja vi får se hur det bli med det :)
 
Idag har jag gått upp tidigt, strax före 7. Inte klokt på en ledig dag, haha... Men jag hade lovat A att jag en gång till skulle gå upp tidigt för att vi skulle komma till besiktningen i tid. Å vi var där, nästan en halvtimme innan de öppnade...men å andra sidan så fick han sin besiktningstid, så 20 minuter efter att de öppnat så rullade han därifrån. Dock inte med blankt papper, men det bidde bara en 2:a på ojämna bromsar bak. Nu ska vi iväg o köpa nån del som ska bytas ut... Men med tanke på allt jobb som gjorts så hade det lika gärna kunnat bli fler fel då man inte har en aning om vissa saker... Men R är duktig, han mixtrar å grejar å nu är A i mål...å han njuter :)
 
Igår hade vi besök av Trassels bror Tjifen å hans matte... En energisk eftermiddag då Trassel visade all sin energi. Vart sjutton kom den ifrån??? Tjifen visade sig trött lååångt innan Trassel gav upp, eller ja hon gav aldrig upp!! Men sen sov hon resten av kvällen :) Idag har hon inte varit den piggaste... Själv känner jag mig överkörd av tåget så jag tror absolut att det blir en tidig kväll ikväll..
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0