Tantvarning?

Fick mig ett gott skratt igår då jag ringde o fixade försäkring på en bil som sonen köpt. Den är av olika orsaker skriven på mig, men han som jag pratade med på försäkringsbolaget var helt inne på att den var min, å inte klargjorde jag något annat heller! Men när han såg på datorn vad det var för bil fick jag kommentaren "Nu snackar vi bil" å sen nånting om min ålder... Så jag gissar att han trodde jag köpte den som en present eller av åldersnoja..det vill säga tantvarning :) Men det bjuder jag på!!
 
Var till klubben igår o tränade slalom, eller ja vad kan man kalla det när det enda jag vill är att få henne mellan två pinnar?! Men på sikt blir det förhoppningsvis slalom av det hela :) Nu när vädret börjar bli helt okej så kanske jag kan masa mig till klubben mer o träna, har ju en Ronja som jättegärna vill träna dessutom. Vad Ira tycker o vill är aningens svårt att gissa sig till...
 
Har varit ledig sen jag gick av i fredags, ännu inte så många dar men jobbar inte förrän den 19:de igen, jippi!! Älskar mitt jobb, men att vara ledig är något helt annat, å ledig är jag inte van att vara :) Men det är så mycket att göra... I helgen var vi inte så där jätteflitiga, men snickrade en del. Igår gick det i ett så det där med att ta det lugnt o titta på film hanns inte med! Idag har det gått i ett fram till nu då jag har en sovandes Elektra att hålla lite koll på. Hon har blivit kastrerad, känns inte riktigt rätt att säga det ordet om en tjej men det heter ju så när det gäller katt. Ännu är hon ganska liten, men tror redan hon haft sitt första löp å då vi ändå inte tänkt ta ungar på henne så är detta enklaste vägen. Våran lilla Chevy däremot kommer få prova på att bli mamma på sikt, dock har hon nu fått p-piller för stunden så hon får växa till sig lite innan hon får ungar...
 
Känns som om vi kommer närmare slutet på renoveringen av uthuset. Dock har jag av olika orsaker slagit av på farten, men det kommer nog vara klart inom den närmaste tiden iallafall. Inflytt till den nya bostaden blir nog inte förrän till sommaren, men det vore ju skönt att slippa bo i det...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0