Jobbar

Har dragit igång att jobba, en mjukstart den här veckan då det endast var ett kvällspass o ett nattpass. Lagom att starta med :)
 
Hoppas på att ha så mycket ork kvar imorgon så jag kan ta Trassel till klubben å träna...med sällskap förstås :) Ja det har inte blivit så mycket träning som jag hoppats, men hon kan iallafall de två moment vi tränat på. Det är likadant för Ronja som då ska ha "sjukgymnastik" några gånger per dag,hmm det kanske har blivit en iallafall. Jaja men förhoppningsvis kommer orken tillbaka. ..
 
Vi har spacklat o slipat det sista i köket, fick ha på lite spackel på två ställen som jag får fixa till imorgon. .. För sen hoppas jag att tapeterna kommer imorgon som utlovat så ska vi tapetsera på lördag. Det skulle ta 1-2 dagar efter beställning o de beställdes i tisdags. Bara att vänta o se! Svart tapet, ja hade nån frågat tidigare om jag skulle ha det så hade jag nog svarat att den var dum i huvudet haha....Men så är det, man ändrar uppfattning! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0