Spännande

Har gjort ett besök hos Trassels uppfödare som nu har en ny valpkull, hur mysigt som helst :) Både jag å A-S blev kära i varsin valp som dessutom inte hade helt klara hem... Ja inte blev man mindre valpsugen av det haha... 
 
Trassel själv får träna slalom å lydnad, rätt eller inte vet jag, men Trassel är lika glad för det. Tänkte ta sikte på att komma igång med nån lydnadstävling till vintern. Tror säkert det är fel säsong, men det kanske är skönt att dra igång innan högtryck :) Vad det gäller agilityn så tror jag den får vara ett tag, tävla känns inte som nåt som kommer ske den närmaste tiden...
 
För övrigt så är det semester nu, skönt!! Ungefär två veckor till sen gör jag fem nätter på två veckor å sen byter jag jobb. Jag har fått en fast heltidstjänst på närmare håll, helt underbart :) Schemat är helt okej - sex nätter, två dygnspass, en dag samt tre eftermiddag-kvällspass tycker jag är bra då det innebär 14 helt lediga dagar på en 28 dagarsperiod :) Det blir då endast två gånger jag anser jag behöver hundpassning på denna period så det är skönt för alla parter! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0