Tiden går

Ja inte blev det någon mer beskrivnng av de små, men för den som är intresserad så är en ny blogg startad till de nya kattägarna. Där kan man läsa om de små, på adress http://familjenzoo.blogg.se/
 
Det är full fart på jobbet o jag har varje vecka jobbat åtminstone ett extrapass, nu känns det i kroppen att den är tröttare än tröttast. Längtar till höstlovet då det till att börja med blir några dagar utan elever o nånting annat att fylla huvudet med :) Sen blir det iallafall fyra sammanhägande dagar ledigt!
 
Var duktig o träffade Inger åtminstone en gång i veckan en period för träning med hundar, men med våra arbetstider så krockar det ju ständigt :( Å med alla timmar jag gjort så har det blivit dåligt tränat på egen hand, fy skäms!!
 
Det har heller inte hänt särskilt mycket med renoveringen :( Jag som hade hoppats på att köket snart skulle vara klart! Ja men bara att ta nya tag. Helgen blir skit, efter att redan jobbat 34 timmar denna vecka har jag 38 timmar kvar innan jag kan ta "helg"...fast å andra sidan gör jag endast två nätter nästa vecka :)
 
Nu ska jag ta o stoppa sju små dvärgar i säng å snabbt få mig själv i säng innan de vaknar till liv å tycker det ska busas hela natten :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0