Året slut...

Insåg just att jag inte skrivit sen i somras, men det finns inte mycket att tillägga. ..
Året har varit tufft, kanske inte så många händelser. .men stora å allvarliga! Tänker ta nya tag för nästa år :-) Det borde inte kunna hända så många fler saker...
 
Positivt är iallafall att husrenoveringen är i full gång! Dock ligger vi efter planeringen då inflytt var tänkt nu, men det är väl alltid så att det tar längre tid än tänkt :-) Uthuset börjar ta form å det finns golv tak å väggar uppreglat till viss del. Kommer bli fint det där, hoppas dock inte att A tycker det blir FÖR bra så han har svårt att flytta hemifrån sen, haha. ..
 
Familjen har dessutom utökats med tre katter; Elektra, Devil å den sista har inte fått nått namn men tror det blir Camaro... Motorfamilj som man är :-D Hundarna o katterna funkar bra tillsammans, skönt! Trassel älskar sina nya vänner o vill gärna busa med dem - inte alltid ömsesidigt :-) Hon älskade dock dem lite för mycket ett tag efter löp så de fick tutta på henne, men det har slutat nu. ..skönt!! Blev ett fasligt passande så de inte gjorde det...
 
Själv jobbar jag för fullt! Tråkigt att heldygnspassen är borttagna, blir mer åkande då passen är kortare men jag trivs bra å lönen är helt okej! Har sökt andra jobb, men de jag fått åka på anställningsintervju på har inte varit så lockande. ..svårt det där! Önskar jobbet låg 4-5 mil närmare för då skulle allt vara annorlunda...
 
 
En liten kort uppdatering från mig o förhoppningsvis kommer jag ta upp skrivandet lite mer nästa år :-)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0