Få inlägg

Insåg att jag förra året endast skrev sex inlägg och inte ett endaste var positivt! Året var tungt o jag har valt att inte summera det på nåe vis, det som har varit har varit. Det kommer inte heller att stanna kvar på förra året utan följa mig under en lång tid framöver, kanske för alltid...men jag kommer oxå att välja att se bortom detta! Livet består av så många negativa saker, varför älta detta i oändlighet,,,
 
Jag har börjat planera ett år med mina vovvar, vilket är någonting jag aldrig gjort! Håller jag på att bl en sån där hundnörd som många i min bekanskap är haha... Allt för att försöka ge var o en det som behövs :-) En Trassel som vill jobba, en Ronja som behöver stärkas å en Ira som...ja jag vet inte vad som gäller för henne, men lite jobbande behöver hon oxå :)
 
Vi håller på att renovera vårt hus för fullt! Hoppas hoppas att vi kommer in innan sommaren, men vem vet... Vi kämpar på å gör så gott vi kan. Som en kompis sa - man ska hinna leva, unna sig lite å framför allt fortsätta vara ett par! Så det är det vi lever efter just nu :-)
 
Jag ser fra memot ett spännande år, där en månad redan gått!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0