Sol

Ja det måste ju vara dagens höjdpunkt när det annars är så gråtrist väder ute vareviga dag!
 
Har haft en träff med bästa Inger så hundarna har fått springa av sig en del samt att jag fått chansen att träffa lilla Aia som ska vara här några dagar nästa vecka när hennes husse o matte drar till solen :) Lyllos dem haha... Men lyllos mig som får chansen att ha en liten kelpie-terrorist :) Trassel var så glad idag när hon fick nån att springa med, damerna hon till vardags lever med är inte så där vidare värst för att leka längre :) Å så har jag fått massor av saker att träna på, nu gäller det bara att orken infinner sig ordentligt oxå för att utföra det :)
 
Renoveringen går trögt då jag ännu inte är i form. Har återigen varit hemma cirka en vecka, men tänkte ta tag i arbetandet de sista dagarna denna vecka, bara läkaren säger att det är okej. Till jul räknar de med att allt är som det ska igen med kroppen, hmmm till dess kan jag ju inte vara sjukskriven...vare sig med tanke på jobb, pengar eller renovering... Vi har nu en tidpunkt då vi ska vara ur vårt hus, vilket då är ganska snart...men köket är iallafall snart klart, eller nåt... Men vi har ju cirka tre månader på oss, så givetvis klarar vi det...annars får vi flytta in i kaoset :)
 
Ja å för att återgå till hundträningen - ska bli bättre, igen, på att skriva träningsdagbok... Varför slutade jag nånsin med det?!?! Det enklaste sättet att strukturera upp vad som ska göras när o återkoppla till vilka fel man gjorde. Å ja, det finns säkert hundra andra bättre sätt att få till tillvaron, om man bara vet o kan...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0