Allt klart!

Nu tror jag inte att jag kan förbereda mer inför studenten utan allt är klart! Till å med inbjudningarna försvann idag, aningens sent men alla vet ju redan datum så det spelar inte så stor roll :)
 
Energin är totalt i bott, vet inte vad det är! Men jag hittar den nog snart igen :) Har varit mycket småfixande med saker å ting samt en katt som envist ska sova i sängen å spinna så det påminner om en motorsåg! Tacka vet jag de andra två som bara kommer för att kela en stund å sen har sina givna platser - utanför sängen!! Å det är hussen i familjen som skämmer bort sin lilla prins, inte jag som då är officiell ägare till djuren :)
 
A ska byta efternamn, märkligt det där! Från ingenstans (i min värld) kom han en dag å frågade hur man gjorde. Jag vet att han inte varit bekväm med dubbelt efternamn men han har aldrig frågat om att slippa det ena eller andra under hela sin uppväxt. Väluppfostrad kanske haha...
 
Till helgen är det kennelträff! Hoppas få tillfälle att vara med så mycket som möjligt, så jag kan se vilken ouppfostrad vovve jag har :) Hon är sååå charmig i vissa lägen, jobbar bra å allt men oftast får hon enbart hjärnsläpp å hon frestar på tålamodet, tur jag tilldelats en stor dos då....eller nåt! Men slalom börjar sitta, bara hon kopplar att hon ska runt dem å inget annat, för hon är påhittig å jag funderar på att filma för att se alla hennes tokigheter, för skratt det bjuder hon till :)
 
Min man konstaterad härom dagen, vid radiolyssnande, att jag har en ålderskris. De pratade om olika saker man kunde göra när man hade ålderskris, varav en sak var att skaffa motorcykel. Detta var något jag nämnde för honom härom veckan att vi kanske skulle byta ut en bil mot varsin motorcykel, min tanke var att ta tillvara all den egentid vi kommer få....Att min ålder 40 skulle spela roll har i min värld en mindre betydelse, men åren spelar in för annars skulle vi ju inte ha en stor son :) Jaja han insåg dessutom att han alltid led av ålderskris haha... Jag har sagt åt honom i flera år att han gott kan få en ålderskris å byta tant, till en som är yngre å tjatar om barn - verkar vara ett bra sätt att få behålla honom <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0