Pysseldag

Vädret är fint, men det blåser attans... Har varit ner till A med tårta, sjöng inte men sa grattis :) En riktig sovmorron har de ta'tt då de inte kommit upp förrän nu vid två, å då var jag ner med tårta vid tjugo i... Han sa att han var glad att vi inte kom halv fem som jag sagt, det är ju hans födelsetid o i ren jävulskap grattade vi honom den tiden förra året...
 
Själv har jag fixat o grejat på förmiddan. Hundarnas försäkringar är genomgångna, papper som behöver ha tagits tag i för en tid sen är fixade, ja sånt där som inte blir gjort vanligtvis :)
 
Jut nu ligger vovvarna ganska däckade, men Trassel har varit en riktig pina idag... På allt å så mycke energi, jösses!! Men vi tragglar med vardagslydnad o klicker, hon behöver ju använda knoppen oxå...
 
Nu äre dax att återgå till vardagsrutiner, usch! Är verkligen inge sugen på det utan hade önskat att vi kunde gå här o skrota i många fler veckor. Menmen så är livet, bara att gilla läget! Vi kanske kan få nån vecka lite senare o om inte annat gå o skrota uppe vid torpet (som R döpt nya huset till)...
 
Ne om jag skulle ta o fortsätta var flitig...
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0