Klart!

Vädret är mulet men varmt idag. Om jag vågade lita på att det inte skulle komma regn så skulle jag påbörja målningen, men med de här mörka molnen så blir jag bara besviken om jag börjar å sen får avsluta på grund av regnet... Asch då, får hoppas på att regnmolnen försvinner, för mulet får det gärna vara när jag ska måla!
 
Har varit till veterinären idag med Ira. Hon har svarat bra på behandlingen o vi ska nu gå ner till en gång om dan med ögondroppar (mot att varit tre). Allt såg bra ut o om vi ville fick vi prova att sätta ut ögondropparna om ett halvår, men hon trodde på att det blir livslångt. Jippi!! Eller vad ska man säga?! Sikket skit med den vovven, specialmat resten av livet o nu ögondroppar, vad kommer sen då...
 
Igår skrev vi papperena på huset så nu är det vårt! Åkte dit med A så han fick se det invändigt oxå, nu har han ju bara gått utanför... En hel del att göra o på nåe vis så ser jag bara mer o mer :) Men mycke är mest färg o tapeter, å så annat golv förstås! De stora posterna är kök o toa, eller ja duschen där nere - sååå äcklig! Men det är ju jag det som tycker :) R han har inga bekymmer med det...
 
Har visat upp bilen för verkstad. Inte ens då fick jag slappna av - förbannade gubbe!! Han är ju enbart ute efter att tjäna pengar. Han tyckte bara att det behövdes nya fästen till kofångaren, så var det klart sen...hmm, den är ju för sjutton full i repor! Men jag med min trut sa till så visst skulle de fixa det :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0