Varda' igen

Så var lovet slut, ledigheten likaså. Välbehövligt å det var skönt att ha maken hemma halva onsdagen samt torsdag å fredag extra. Han hade tagit semester för att vi skulle göra annat "å inte tänka på magen", som han kallade det...

Läkarbesöket bidde inte av på onsdagen, sjuk läkare. Kändes jobbigt, men svårt att göra nåe åt. Jag sov så dåligt på natten innan så jag hade verkligen viljat att det hade blitt av då, för nu lär jag vara lika stressad till nästa gång...tänkte dock ringa o beklaga mig en del så jag kan få en tid lite fortare.

Under våra lediga dagar hann vi vara otroligt lata :) Men vi var även iväg en dag å åkte slalom, A tränade på snowboard...sen hade en vi (jag å R) en date på relaxen med syster å svågern - alkoholen flödade (haha...) liksom skratten å bad i äventyrsbadet fick vi till oxå :) Medicineringen har varit hög, men det har varit bra dagar för själen å nåe jag verkligen behövde!!

Nu ska jag försöka betala lite räkningar, lika deprimerande varje gång. Det är knappt pengarna kommer in på kontot så försvinner de iväg igen, bläää!!! Killarna är i garaget, men jag kan inte säga som vanligt då de knappt varit där de sista dagarna. 

En kort summering av en vecka, men tycker inte det hänt så mycke att delge andra...
Livet är som en berg- å dalbana - det går upp o det går ner, det går fort o det går långsamt...det är dock bara att hänga med...


Kommentarer
Jenny

Nemen sikken fin bloggsida du fixat!

2012-02-27 @ 20:20:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0