Semlor

Är ju semmeldagen å det ska firas :) Eller ja, vi äter semlor iallafall... Ska bege mig att inskaffa några alldeles strax, å de får stå ut med mandelmassa för jag gissar att den lilla ica-butiken inte har annan sort. Sen äre bara att invänta maken å äta upp dem!!

R hostade mest hela natten, trots Cocillanan...hmmm. Han var glad åt att ha semester i slutet av veckan så han kanske kunde få sova ut då. Själv såg jag fram emot att bli själv i sängen i morse å få det tyst å skönt...men då bidde jag tvärtäppt o det var omöjligt att sova. Så nu känner jag mig ganska seg efter att sovit max en timme i taget hela natten.

Har dock satt en bröddeg på jäsning, brödkakor är tacksamt för de kräver minimalt med jobb. Går åt mycke bröd nu när det är lov... Ikväll ska jag träffa bästa T & I, känns som en eeevighet sen så det ska bli trevligt!!

Annars är jag mest nervös för morrondagen, trots att det egentligen inte händer nåe just då...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0