Alla hjärtans dag!!

En dag i mysighetens tecken :) Egentligen är väl dagen som vilken annan, men lite mysigare kan man allt göra den...lite hjärtepresenter, en extra kram eller bara extra omtanke räcker gott! Har varit korttillverkning på jobbet, även jag har gjort ett till min hemliga kompis som ska avslöjas på fredag, något alla har o gjort kort till :) Satt igår o gjorde olika hjärtmallar i tjock kartong, fick förvisso rita av färdiga hjärtan, men det var ett fasligt jobb att få ur rätt form ur kartongen...men en öm tumme senare å lyckliga barn idag var värt allt <3

Helgen som var gick i en rasande fart å jag hann knappt nåe av det som jag tänkt, men vad gör det??? Ingen annan kommer att göra det åt mig iallafall...så det finns kvar :) Tvätt, vovvar, städning...pust, blir trött bara jag tänker på det!! Får ta lite i taget så det värsta hålls undan. Av den ordentliga julstädningen finns det inte många spår kvar av, attans. Jag slet bra för att få det fint å även om jag inte hann allt som jag hoppats så hade jag iallafall hoppats orkat hålla efter det mer, menmen...livet består av så mycke mer än att städa o plocka.

Ska ta o baka lite nu så jag har lite fika att bjuda på till min familj <3 Sen ska jag göra en lång "att-göra-lista" som jag kan drömma mig bort med...haha bara skoja ;) Nåe tar jag mig allt för iallafall, dagen komemr ta slut fortare än jag önskar....som vanligt!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0