Intressanta saker

Det roliga med att rensa bland alla grejer, särskilt de från farmor/pappa är att det finns så många roliga, intressanta eller märkliga saker. Många saker är kastade, men en hel del har jag sparat på grund av olika orsaker. Den här boken tänkte jag först kasta då den är sönder, men sen läste jag ordentligt på den å insåg att den kan vara rolig att spara...även om bara för ett tag :)



Det är nog inte en intressant bok för vem som helst, men jag som ändå har det döva språket som en del av mitt liv tyckte det här var jätteintressant...speciellt med tanke på att boken är från 1916, snart 100 år gammal!! Idag heter det att en person är döv å språket är teckenspråk, men som titeln säger så var det inte så på den tiden...

Vädret är strålande o jag var bra sugen på att släpa med mig familjen till slalombacken, men vi ska försöka bege oss dit imorgon istället o hoppas på att allt är ok då...på alla sätt o vis!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0