Full fart

Igår var det full vart från det att vi (jag å A) hämtade lilla L fram tills hon däckade vid 21. Sov i egen säng, sin säng som hon sa, å kom in i morse vid 8-tiden, helt ok :) Hon var på lika strålande humör o förklarade att det var faktiskt morgon nu när hon kom in... Så vi masade oss upp o åt frukost. Vi kallade lilla L för pigan o hon svarade glatt ja, undras om hon har samma inställning när hon blir större o vet vad det betyder, haha... Men hon har varit duktig o fixat kaffet med mig, dukat bordet vid alla tillfällen vi ätit eller fikat o så har hon ju roat sig oxå. Igår fick jag dåligt med hjälp med matlagningen, men R:s hästlekar var desto roligare att kika på så de fick hållas :) Vi letade reda på duplo som vi byggt med, mååånga häftiga bilar har det blitt...å så han hon å R suttit vid datorn o kikat på choppers, hot rods å raggarbilar. Det har varit full fart med andra ord, men nu har hon åkt hem...

Nu äre dax för mig att baka. Har precis varit till affären för att inhandla de ingredienser som saknades, sen ska det bli bullar å två sorters småkakor till morgondagens kurstillfälle på klubben. Får se om lusten fortsätter för bakandet efter "måstena" så det kan bli lite till vårt hem oxå :) Det mesta börjar ta slut o det är dax att börja fylla på både här å där...

A å R är iväg o hämtar grejer till traktorn, sen ska de ut i garaget som vanligt. Det har dock inte blitt så där jättemycke där på sistone av olika orsaker, menmen det går förhoppningsvis framåt iallafall...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0