FRYSER!!!

Jobbat som ledsagare idag, å hur kul är det en dag då tågen krånglar?!?! Så efter två timmar på tågstationen är jag lagom frusen å kommer nog vara det heeela kvällen!! Tur att sällskapet var trevligt :)

På grund av försenat tåg så hann vi inte simma. Attans!! Menmen, kan ju inte lämna nån i sticket... Bara på't nästa vecka igen. Vi har inhandlat present till familjens dotter iallafall å nu är garageråttorna åter på sin plats :) A var redan igång när vi kom hem så R gjorde honom sällskap nu, själv måste jag dammsuga o torka golven för av nån orsak hanns det inte med igår...men nu har vi utbytta huvudsäkringar så nåe vettigt bidde uträttat igår :) Idag ska jag prova om det funkar, undras om killarna blir glada om det inte gör det hihi...

Handla måste jag göra nu, eller ja egentligen kan jag göra det imorron men lika bra att ha det hemma. R har bjudit på mat mitt på dan så det blir ingen sovmorron inte :) Men R ska ju iväg o skruva bil redan vid 8 så sovmorron hade det ändå inte blitt...

Men det ska vara skönt att ha en hemmahelg, är så trött så trött. Hade hoppats hitta lite energi, men det har gått upp i rök verkar det som...
Ha en underbar kväll <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0