Första månaden

Nu är vi inne i februari o årets första månad har gått. Nog för att dagarna går fort, men jag tycker att jag blivit bättre på att fylla dagarna med liv å inte livet med dagar som tidigare...då har jag verkligen inte hunnit med när veckorna susat förbi :) Ska inte säga att det är är lugnt, för det vore lögn, men det känns bättre o inte så uppskruvat längre... Trots att det känns konstigt så ligger nog en hel del i att jag inte jobbar så mycke extra, det blir mer tid hemma o jag vet mina tider o kan planera lite mer, eller nåe sånt...

Snart äre dax att bege sig till veterinären med Ronja som har besvärligt öra (öron??). Nu har hon lyckats klia sönder dem, så det bådar inge gott. Det visar sig vad som är felet...

A kom precis hem med en lapp om studiebesök på fredag. Ja det kan ju vara roligt att göra nåe annat än att bara vara i skolan :) Inte för att de verkar ha så ansträngande dagar annars heller...

Jag har varit iväg på mitt andra pass av pilates o den här gången fick jag inte lika mycke träningsvärk som förra gången, men det känns helt klart överallt. Inte lätt för kroppen att träna efter ett år av väldigt stor lathet...men det blir bättre!! Iallafall intalar jag mig det, haha...

Hade massor jag tänkt skriva om, men när jag väl satte mig här så fick helt torka på allt tror jag. Asch, jag får helt enkelt återkomma :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0