En tredje??

I det här huset händer dåliga saker i tre, så nu väntar jag på den tredje...för den kommer, bara vänta å se :) Först gick pannan sönder, vilket gjorde att vi hade dålig värme inne - ca 16 grader...sen gick bilen sönder... Nu är båda sakerna fixade, bilen var enklast med nytt batteri å pannan var inte helt kaputt, en koppling hade gått sönder så det tog tydligen 3½ timme för killen som var här o fixa det. Men ack vad skönt det är nu när det är varmt igen!!!

Har precis kommit hem från pilatesträningen, den var jobbig o jag väljer mina rörelser. Jag vet att jag inte borde, men jag känner att jag måste röra på mig o i daxläget är exempelvis zumba uteslutet. Orsaken?? Ja den är enkel, jag är sjuk...eller ja sjuk, kan man kalla det så?!?! Jag kommer sakta men säkert att berätta om mitt liv det senaste året, hur det ändrade sig den där dagen - 19 december 2010, lagom som julklapp - å aldrig kommer att bli som tidigare. Hur jag rasade ner i en ravin (inte bokstavligt då) som en ny julklapp 22 december förra året. Orsaken att jag väljer att skriva det här är väldigt simpel, de som är intresserade av mitt liv läser här o jag slipper meddela min omgivning (en o en), för jag väljer när o om jag vill prata med nån...jag säger det på en gång!! Jag söker inga sympatier, jag har det stöd jag behöver :) Däremot behöver jag tid, tid att delge allt som behövs för att andra ska veta, för att ni ska förstå. Jag orkar inte ta allt på en gång... De i min närhet som behöver veta är informerade, jobbigast var att berätta för barnen i lördags...jag vet inte om jag gjort nåe jobbigare... Jag är inte döende (iallfall inte som det ser ut nu), det är inte allvarligt på det sättet...men det finns alldeles för mycke skit att drabbas av ändå!! Så med andra ord kommer det ta sin tid innan ni vet det som behövs, men det kommer med tiden...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0