Stort grattis!!

Dagen har tillbringats på gokart-banan, med de som var körsugna från R:s jobb (med anhöriga), totalt 9 stycken å då var våran familj 3 av dessa :) De körde bra, mina killar, å resultatet tror jag iallafall en av killarna bidde nöjd av, förstaplacering!! Men jag tycker att de andra två oxå var bra, maken på andraplacering o den andre killen slutade 6:a, han hade oturen att snurra på sista varvet... Tror alla hade trevligt, å vädret var underbart. Hade med videokameran, men det var så svårt att se vem som var vem på banan så det bidde inget filmat.

Nu ska vi fortsätta ta tillvara på det fina vädret, gräset ska klippas o det ska målas lite ute. Skulle egentligen behöva hållas i tvättstugan, men kläderna är åtminstone rena så det får duga...vill inte hållas inne när vädret är så här :)

Gårdagens inlägg skapade många läsare. Det var en lånad text, skrev inte det men utgick från att alla förstod det. Det är tråkigt o sorgligt, inte bara det som skrevs utan för många - både människor o djur - som faktiskt har en vardag som de flesta inte ens kan drömma om att utsätta en levande varelse för. Det är bra att bli varse om det bra-iga liv man faktiskt har, att uppskatta sina nära o kära, med både två- å flera ben osv...

Nu ska jag njuta av min make, min son o hans flickvän. Trots motgångar så kan jag inte klaga över livet...det finns alltid de som har det värre...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0