Regn å rusk

Vädret de senaste dagarna har varit dåligt, att det kan komma så mycke regn är ganska otroligt. På grund av det dåliga vädret var vi inte o tittade på speedway igår som tänkt o vi kommer inte att ha den planerade friidrottsdagen imorgon på jobbet. Jaja vädret kan man inte styra över...jag hoppas dock att det är uppehåll för kvällens agility...

Idag har jag varit inne på dagis en stund på eftermiddan. Tur att det inte är så där vidare värst många barn att hålla ordning på, å framför allt lära sig namnen på :) Det var första gången jag var där, men inte sista...roligt men jobbigt med, det mesta beror på ovanan...att ha hand om lilla L är ju bara en o kräver inte så mycke som det gör att hålla koll på vad ett gäng småbarn gör, haha!!

Vi har slagit på värmen, det har ju blitt riktig höstkyla numera :( Åh vad jag längtar tillbaka till sommaren...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0