Inte som planerat

Hade sååå ont i mina ögon igår o inte var det nåe bättre idag. Fick vara hemma från båda jobben, något jag verkligen inte ville :( Menmen, utan ögon funkar inte mycke... Hur som så var jag iväg till vårdcentralen...å ja...inte ögonfluss iallafall, alltid nåe. Däremot tyckte hon att jag skulle prova ett annat smink(?!), för jag har nyss köpt en annan sort (eftersom den vanliga inte fanns) å efter det har ju besvären kommit smygande. Var torr i ögonen å det ihop med linser är ju inte särskilt underbart...var även torr runt ögonen så egentligen skulle jag köpa en salva som hon rekommenderade, men jag håller tillgodo med den jag har men köpte ögonsalva iallafall!!

Nu känns det mycke bättre, jag kan se :D Skulle tycka det var otroligt jobbigt om jag förlorade synen permanent... Fick med andra ord en kväll hemma, hoppsan!! Å inte är R hemma heller då han planerat extrajobb utifrån att jag oxå skulle jobba. Fast jag har nog inga svårigheter att fylla tiden :)

Om det hade känts bättre lite tidigare så hade jag åkt till agilityplan o tränat, men nu känner jag att jag har massor att göra. Får hitta på några vettiga övningar här hemma så de där latmaskarna får jobba lite, haha... Sotarn kom alldeles för sent igår så det bidde ingen träning som tänkt.

Har passat på att ringa massa samtal som aldrig blir av, det var ju ögonen som krånglade inte rösten... Nu ska vi se vad vi fyller resten av dan med...
Ta vara på stunden, den kommer aldrig åter - TREVLIG HELG!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0