Hmmm...

Har inte skrivit på flera dar, men kan inte säga att nåe speciellt har hänt!!

Hade en efterlängtad, välbehövlig ledig helg. Kändes på alla sätt att jag behövde koppla av, men fortfarande är kroppen seg, kommer ta sin tid att komma ifas igen...av den orsaken har jag tagit semester alla kommande dubbelpass o helg, med andra ord är det bara ett jobb att koncentra sig på :) Inte som planerat, menmen kroppen måste orka oxå...

Helgen bidde inte riktigt som planerat, men det är ju inge förvånande. På lördan var vi till ett par bekanta, åt god mat o hade trevligt...dock mycke kortare tid än från början planerat då R bytte flipperspel med dem, vilket innebar att han ville ha bärhjälp i vettig tid o därmed fick vi åka hem tidigare än vad som var sagt från början. Ja inte spelade det någon roll för resterande kväll...å halva natta med för den delen...bestod av flipperspelande med sällskap :) Med sex olika personer som spelade bidde det olika uppsättningar i spelandet, ack vad roligt vi hade!!

Efter det har tiden bara susat iväg o det är redan dax för helg igen. Denna helg är jag nu ledig, eftersom jag tagit semester, så det känns skönt!! Kanske kan få lite ordning på mitt liv, för nu känns mycke som om det är kaos efter alla arbetade timmar.

Tjejerna o jag har varit o tränat agility en stund. De var sååå glada över att få springa o ingen av dem ville åka hem, men med en otroligt trött matte så hade de inget val. Ronja är piggare, det känns bra. Provresultatet från förra veckans test var lite si o så...borelian bättre, men det där andra som jag skulle komma ihåg vad det hette var sämre, men det var ju som veterinären sa att om allmäntillståndet är bättre så får vi gå på det. Ja nu hoppas jag bara att det fortsätter så här, ingen smärtstillande o ett sakta tillfrisknande (även om det gärna får gå fort)...

För kvällen har jag inga planer. Alla kvällar den här veckan har varit fullproppade med saker att göra, uträtta, fixa, ja allt möjligt. Egentligen har jag massor att göra ikväll oxå, men får prioritera vad jag behöver göra...så får jag vara lat resten...eller så har jag full fart, vem vet?? Lånade en bok om bullar, tänkte försöka mig på nåe annat än de vanliga som jag alltid gör...fast kanske inte just idag :)


Kommentarer
mini syster

jag kan va provsmakare på dina nybakta bullar o ge dom godkänt lr ej.. ;)

2011-09-09 @ 14:08:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0