Efterlängtad dag!

Denna fredag har jag längtat efter, inte för att det händer nåe särskilt utan just för att det inte gör det...är heeelt ledig!! Känns skönt att få ta det lugnt i två dagar, förvisso med att vara social med goa vänner, men för övrigt - LUGNT!! Tycker jag är värd det när jag nu gjort över 100 timmar på två veckor, orken tryter...

Var på infomöte igår för gymnasiet. Inte mycke nytt, den nya läroplanen vet jag om...förståeligt kanske när jag jobbar i skolan :)...å även om detta var gymnasiets, så är betyg osv likadant... Det jag däremot inte visste, som bidde nytt var de skarpa restriktionerna för att bli beviljad ledighet, särskilt i åk 1. Hmm, A har bokat Dream Hack i slutet av november o vår årliga tripp till Sälen är i farosonen :( Jaja det är som det är...helt klart är att han inte får ledigt för att åka om vi nu genomför våra andra planer... :)

Den lediga tiden idag kändes så lång, slutade klockan 13 å det kändes underbart...men vart sjutton tog tiden vägen?!?! Lämnade några böcker som jag skulle gjort redan förra helgen, sen skulle jag handla lite men då A övningskörde så tog vi lilla vägen...åkte o kikade, handlade lite...ja det tog sin tid, men A fick sig en välbehövlig tur med körning :) Nu är jag hemma, allt jag tänkt göra idag struntar jag i, klockan är alldeles för mycke å jag är alldeles för trött, tror inte jag blir nåe trevligt sällskap ikväll då jag misstänker att jag kommer somna tidigt...

R har stannat kvar på jobbet, när han kommer vet vi inte...å även om han hade sagt en tid så är det ingen garanti att han infinner sig då, den där R haha...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0