Snart en vecka

Jajemensan, den här veckan går mot sitt slut den oxå å på söndag är det första advent...med andra ord snart jul!! Fast med dagens väder, +8 kändes det bakvänt med jul. Det var ett gäng som åkte på Dream Hack i Jönköping å vi diskuterade att förra året, den dan de skulle hem, var det snöstorm...svårt att tänka sig idag :)

Ja som sagt, har ett gäng som är i väg på DH, eller ja jag är bara skuld till en av dem i sällskapet :) men för den skull hoppas jag att de alla får roligt!! Måste vara en särskild känsla att åka iväg fyra killar o vara borta i flera dar på nåe så stort!!

Själv börjar jag iallafall känna hopp om livet. Har börjat få tillbaka rösten, även om den inte låter som den ska :) Febern är borta, men förövrigt är läget likadant...men alltid nåe å jag har ännu några dagar på mig att piggna till innan måndan kommer å jag åter ska till arbetet :) Fast på vårdcentralen trodde de inte att jag skulle vara redo för jobb nästa vecka, men de kanske inte har mött på en sån som mig...som inte gäna är hemma!! För jag fick snällt krypa till korset igår o söka läkarhjälp, eller ja första kontakten med dem var redan i tisdags... Jag hade tydligen fått den elaka bacillen som cirkulerar bland en del...å likt de flesta andra som drabbats så har den slagit ut mig totalt, vilket inte tillhör vanligheten att baciller gör...vilket andra tydligen oxå sagt. Asch, nu borde det bara bli bättre, för om jag piggnar till så blir det iallafall inte lunginflammation som de misstänkte att jag kunde få...

Hade en föreläsning ikväll på klubben om träning för vovvar. Hade så gärna gått, men jag orkar inte!! Får fjäska för nån av dem så kanske jag kan få lite privatundervisning?? Vore trevligt för det verkade roligt att trixa med hemma :) Särskilt nu när vintern kommer då man gärna inte vill vara ute!!

Nu ska jag återgå till soffan, min kompis den här veckan...:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0