Restriktioner!

Jag har blivit tillsagd att inte uttrycka mina åsikter här på bloggen. Ingen specifik har blivit omnämnd, men ändå har jag sagt för mycket?! Men eftersom det blivit så jobbigt för motparten att blivit så utpekad så...ja jag ska följa dessa restriktioner! Men om jag här inte nämnt någon vid namn, så utgår jag från att skitpratet jag utstått i alla år oxå är borta...för rätt ska väl vara rätt?? Att jag inte får uttrycka mina känslor, tankar eller handlingar borde innebära detsamma för motparten...som dessutom alltid nämnt vem det gäller - alltså mig!!

Jag är inte arg, inte irriterad...mest besviken!! Varför ska jag hålla band på mig, när det inte funkar åt andra hållet?? Ålder, relation osv är inte av betydelse för det handlar inte om nåe barn!! Men utifrån min nyvunna kunskap så utgår jag från att det som hänt tills nu ska vara glömt å allt ska ses framåt, med nya tag å utan all form av dåligt uppförande - prat, handling eller annat sätt att uttrycka sig...för jag vidhåller - rätt ska vara rätt åt båda hållen!!!


Kommentarer
Helene

Är inte en blogg till för att man ska skriva vad man vill o lätta sitt hjärta o sina känslor ??? Sen är det ju fritt o läsa den eller ej ???? Stå på dig Camilla :-)

2011-11-12 @ 11:38:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0