LOV!!

Eftre en hård dag igår på jobbet, haha...å en utbildning i miljö idag så tar jag nu ledigt resten av veckan!! Att vara ledig, ja det är nåe ovanligt i min värld :) Hade förvisso två veckors semester i somras, men å andra sidan så jobbade jag desto mer därefter så det hade nog varit bättre att hållt en jämn fart hela sommaren än som jag gjorde. Men asch...det är ju flera månader sen :) NU är jag ledig, just NU!!! Å det ska bli sååå skönt...

Började min ledighet med besök hos svärmor, hann även träffa svägerskan med dotter som är i Sverige just nu. Vi ska försöka få till en lite längre träff en annan dag, men när jag ändå åkte förbi så tyckte jag att jag kunde gå in o säga hej! Nu ska jag bege mig ut o måla det sista på uthuset, eller ja det sista kan ju diskuteras då halva uthusväggen är kvar men iallafall det jag hade tänkt innan vintern :) Ska se om jag kan få R att fixa in fönstret så ska jag måla det oxå innan vintern, men det kan jag göra inomhus...

Planerna vi hade för den här veckan blev inte riktigt som tänkt, men jag har massor att göra ändå. Imorron har vi sagt att vi ska ha en mamma-son dag, hmmm...kanske inte blir så mycke roligt, men välbehövligt. Det märks :) På fredag ska R vara ledig med mig, ska bli så skönt att få en långhelg utan att vi har en massa måsten. Nog för att jag haft lite lediga stunder/dagar, men på dessa har det alltid varit en massa saker som ska göras så det har inte blitt så mycke av tid med min man...

Vovvarna vill säkert ha en del träning nu när jag är hemma på dagarna, får allt se till att stoppa in lite vovvetid i planeringen :) Nu äre iallafall dax för uthuset!
Ha det gott allihopa, njut av dagen för den kommer aldrig åter!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0