Kluven :(

Just idag känner jag inte någon ro längre. Uppgivenheten över att var sjuk förbyttes till glädje över ett positivt besked - JAG BLEV ERBJUDEN JOBB...till att gå över i sorgsen kluvenhet, då jag genom personal på min arbetsplats får höra att jag fått förlängt och att de i samma veva vill veta hur jag vill vara ledig på jullovet.

Jag har inte fått chans till någon betänketid, till nåt av det!! Jag hann inte fundera över om jag ville ta förlängningen, vilket jag på sitt vis givetvis vill men chansen att få fortsätta efter sommaren känns som ganska liten vilket känns jobbigt...jag hann inte fundera på, och prata med R, om hur jag önskade ledigt på jullovet. Spontant hade jag inga problem att jobba mellan jul o nyår, men ville ha veckan efter helledig...menmen, några jobbdagar o några lediga dagar blandat om varann hela jullovet - ja så fick väl allihopa då antar jag!

Jag har heller inte fått någon chans att fundera på den tjänst jag blivit erbjuden, om det är något jag vill ha eller inte. Jag känner mig bara kluven, ledsen...ja jag kan inte förklara! Jag ville ju ha förlängt, jag ville det och vill givetvis fortfarande ...men jag hade inte tänkt mig att få reda på det på det här sättet. Jag är bara kluven o inte det minsta glad över nåe längre...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0