Hemma!

Ja nu är jag hemma, sjuk!! Jag som oftast klarar mig bra, attans att jag var så kaxig om det... Trycket i bröstet har inte släppt o känns det likadant imorgon får jag ringa vårdcentralen...å det lär bli en upplevlese för jag har knappt någon röst. Har sjukanmält mig till jobbet via sms, för det är ingen idé att försäka prata då jag bara hostar när jag försöker. Snuvan rinner o febern har kommit inatt :( Ja det är bara skit med tanten :)

Hundarna undrade nog hur det var ställt med deras matte när vi gick ut förut. De tittade som om jag pratade ett annat språk, men de är snälla o följde med. I det här läget är det bra att vi tränat tecken så vovvarna förstår vart de ska (om de ser mig)...något vi började med Dollar då alla sa att det var bra, för på ålderns höst kanske vovven skulle förlora hörseln o då var det bra att ha tecken som komplement. Fast många av tecknen faller sig automatiskt, ex stanna/stopp... Ja promenaden var allt annat än trevlig o på eftermiddan får A fixa dem för jag orkar nog inte ut med vovvarna igen :(

Vovvarna är iallafall snälla. De väntade tills jag orkade masa mig ut med dem o nu har de gått o lagt sig igen. Inga energikippen där inte... Försökte kommunicera med R förut...han bara skrattade o sa att jag kunde skicka sms istället :) Han sa åt mig att krypa ner i soffan eller sängen o titta på tv så jag bidde frisk snart...

Så nu ska jag vara helt lat...fast det är har inte blitt så mycke uträttat i helgen heller. Bara ett av tre skyltfönster är klart å de tar egentligen inte så lång tid...färgat håret var oxå tanken, men jag har inte ens orkat det...asch, allt finns kvar sen, när orken är tillbaka!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0