Förbannad!!

Ja jag är så arg, besviken o ledsen på min kropp. Hade så glada förväntningar i slutet av veckan, innan helgen...men igårkväll var det bara att inse att febern var tillbaka :( Så inatt har jag sovit dåligt o nu är jag ganska däckad, det här har tagit på orken!!

Igår var jag o en kompis på pinstriping-kurs...sååå intressant å givande!! Kände dock att orken brast, men trodde just att det vara enbart orken...ingen tanke på att det kunde bero på feber. Jag hoppas innerligt att jag inte smittade någon ur sällskapet, för jag hostade o snorade ganska rejält dessutom :( Så nu är min nya hobby att träna pinstriping, å mitt första alster...ja det ska nog inte klagas på då det är helt på fri hand utan någon hjälp (inte ens hjälplinjer som de flesta andra hade) å träning ger färdighet. Ska lägga ut en bild vid tillfälle :)

Idag skulle jag egentligen vara på del två i föreläsningen om hundars mentalitet, men med orken o febern var det ingen idé...sååå besviken!!! Jag som sett fram emot detta o avsagt mig träffen som vi var bjudna till med Ronjas uppfödare. Jaja hälsan går först o hade jag vetat det här så hade jag inte ens gått på kursen igår...lätt att vara efterklok!!

R är redan iväg o skruvar med nån traktor. Inget han var så sugen på, men det är lite av att tjänster o gentjänster o vi behöver hjälp av traktorns ägare när vi ska göra dräneringen. Sen skulle han iväg o hjälpa en av sönerna med bilen, det har nog gått troll i den bilen så nu hoppas vi att de får rätsida på det. Inte rätt säsong, men om den blir klar nu så är han redo att ge sig ut med sin raggarbil till våren :)

A har kommit hem från DH. Han såg ganska sliten ut, men jag måste berömma honom för att han kan handskas med pengar:) Finns nog mycke att köpa där nere, men han har hållt hårt i sina pengar o gjort av med mindre än vad jag räknat med, BRA GJORT!!

Det blåser storm idag, å minst lika mycke nederbörd - i form av regn!! Visst vill jag ha snö, men inte snöstorm... Blir en dag inne idag oxå, se om jag kan komma iväg till jobbet imorron även om jag just nu känner att det är ganska kört!! Skönt att vovvarna är lugna idag oxå, de har varit lite rastlösa de senaste dagarna :(

Sen håller jag tummarna för lilla Pippi som är nyoperared, en tumör är borttagen o nu väntas beskedet om den är ond eller god... Givetvis hoppas vi den är god!!!!

Nu ska jag gå tillbaka till soffan o hoppas att Viaplay funkar, för jag vill se på film!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0