En vecka till

Ja så länge tyckte läkaren att jag skulle vara hemma o kurera mig, blääää!! Hade inte så mycke feber idag, men hostan är kvar. Jag lät rosslig när han lyssnade på mig, men sänkan visade inte på nåe så den misstänkta lunginflammationen var inte det...tur på sitt vis, men jag hade kanske blitt snabbare frisk med pencillin... De har iallafall tagit ett gäng prover, kan inte rekommendera näsprovet för det var nog bland det värsta jag gjort...sköterskan sa att det blev precis vid tårkanalen o ja det märkte jag väl!! Tårarna bara sprutade...

Så nu blire en vecka till med tvn, jag som betat av alla program av "Drömmen om ett barn", kan nån ge förslag på nån annan serie jag kan kika på på play-kanalerna?? Har dessutom gått igenom de flesta gratisfilmerna som jag tycker verkar vettig, tänkte inte jag skulle hyra nåe men snart får jag göra det iallafall...

Julstädningen som jag tänkt påbörja få ligga på is ett tag till, jag har helt enkelt inte ork o jul blir det vare sig det är städat eller ej :) Inte ens alla ljusstakar har jag fått upp...för att inte tala om att inga lussebullar blitt gjorda. Jaja det är bara att gilla läget!! Får vara glad att inget julpyssel var inplanerat iallafall, nåe positivt...

Visar bilden på mitt alster, med detta resultat kan det bara bli bättre :) Då detta var helt på fri hand tycker jag inte att kravet kan ligga högre än det här, men tills jag är van så ska jag åtmisntone måtta ut vart mitten är så jag har det att utgå ifrån allafall för just nu är det inte mycke som är rätt men det bjuder jag på, haha...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0