Annorlunda middag

Är nyss hemkommen efter en otroligt god middag hos syster tillsammans med maken, A å hans flickvän samt lilla L :) Det som enbart skulle bli en enkel middag, började för stackars syster med trassel. Hon ringde hit o hade dåligt med ström, själv är jag skitkass på sånt där så A fick rycka in. Efter att bytt lite säkringar, varav en del sprakade samt skruvat o kollat vilka som är hela eller möjligen sönder så fick vi ordning på det. Alltihopa bjöd ju på sina skratt...

SEN kunde vi avnjuta middagen, men då ugnen hade varit strömlös så bidde det potatisgratäng istället för den planerade Hasselbackspotatis som syster slitit med att fixa. Jaja det blev en väldigt trevlig middag med många skratt å nu är jag supermätt å minst lika trött :) Ett gott skratt förlänger livet så nu blir jag över hundra år tror jag...:)

Annars idag så tränades vovvarna på förmiddagen. Väldigt lyckliga var de o efter två timmars träning ville de ändå inte åka hem, men då matte var trött så var det bara för vovvarna att gilla läget.

Nu har vi fått besök så först får jag fortsätta vara social, men sen tänker jag däcka i sängen TIDIGT!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0