Växlande väder

Ja som rubriken säger, det har verkligen varit växlande väder! I torsdags var det riktig vårkänsla, varmt å skönt - igår vinter, med känsla av snöstorm - å idag är det hopp om våren igen =)

Vi skulle till slalombacken igår, men det visade sig att den bara var öppen lördag å söndag...så idag packade vi in oss i bilen, BARA DET ATT DET  ÄR STRÖMLÖST DÄR UPPE. Vi skulle verkligen inte åka nåe slalom =( Nästa helg jobbar jag så det funkar ju inte heller...synd för A som ställt in sig på att träna lite mer snowboard...

R har en kompis här som ska sova över...haha kunde inte låta bli att få honom att låta som en liten unge!! Fast det är sant, bara det att de ska fixa å trixa....å dricka öl å då kompisen bor långt bort så kan han ju inte komma hem ikväll. Så nu äre mest motorprat, undras vad jag ska hitta på?? För umgås med dem orkar jag inte hela kvällen...

Ska försöka slipa på mitt skåp...som var betydligt mycke tråkigare än vad jag trott. Det där skåpet kommer jag få hålla på med i flera veckor innan det är klart...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0