Vårvindar??

Solen skiner å det är ganska många plusgrade på dagarna, men vindarna är sååå kalla så jag skulle kalla det höstvindar. Men de är bra för snön å allt vatten som finns av den smälta snön....snart är våren här =)

Själv har jag legat sjuk i några dagar å mest hört vinden vina, nästan så man tror att taket ska lyfta. Sjuk började jag nog bli redan i lördags, för inte var jag så mycke piggare på söndan...men måndan sov jag bort totalt å i stort sett hela tisdan oxå. Idag har jag varit uppe delvis, men sovit en del oxå. Vad som felas?? Ja det vet jag inte, nån bacill som gav mig ont i halsen, ont i huvvet å en känsla av hög feber (men jag hade ingen). Nu är jag bättre, men ack så trött fortfarande =(

På morronsvängen idag fick vi se en räv =) Den blev livrädd för oss å Ronja sprang efter i nån konstig stil, det var mest slalom o cirklar hon sprang, eller ja skuttade fram. Hon var inte ens i närheten av den o Ira tyckte nog mest att hon hade en konstig kompis o bröstade upp sig å sköt upp svansen så långt hon kunde ifall det skulle behövas. Knasiga vovvar!!

Nu på eftermiddan har vi haft utvecklingssamtal för A. Han sköter sig bra, långt mycke bättre än många av hans kompisar! Visst finns det fel o missar, men om han bara engagerade sig så klarar han det. Hos honom ligger i stort sett allt på motivationen å inte så mycke på kunskapen. Han är världens bästa son <3

Annars har det inte hänt så mycke i mitt liv de senaste dagarna. Men så många filmer som jag sett, eller åtminstone sett snuttar av, är det lääängesen jag såg. Å alla dessa såpor, jösses - tittar verkligen folk på det?!?!
Nu ska jag gå å läga mig igen för jag har varit igång nästan hela eftermiddan. R är ute på äventyr, en moppe skulle han släpa hem denna gång (pust å stånk) så det är lugnt å skönt här hemma!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0