Vårkänsla!!

Solen lyser å trots minusgraderna som fortfarande är ute så känns det som om våren är här, jippi!! Snön smälter å det torkar uopp så bra när det är sånt här väder...för att ha hårbollar med det här blötvädret som blir när snön smälter är ingen hit =(

Igår bidde jag firad på jobbet!! En flaska vin med blommor på å en tårta blev det. Vinet får jag ställa i min samling, haha... Vad det gäller tårtan så fick jag med mig en stor variant hem...vi brukar alltid köpa en tårta när vi fyllt, å det gjorde jag, men det hade de andra oxå gjort så jag tog med mig min hem å bjöd familjen på så igår hade vi tårtkalas =)

Hade tänkt bjuda syster på den tårtbit som bidde över idag men fick nyss ett sms att hon skulle jobba...ja å på tal om henne så blev det missförstånd mellan oss häromdagen. Hon ringde å frågade om jag kunde vara barnvakt imorron å då han ringde på tisdan så utgick jag från att det betydde onsdag. När jag ringer henne igår så säger hon återigen imorron, men då gör jag ju kväll. Så det bidde ingen mosters fis igår...å ingen idag heller!!

R skulle stanna kvar på jobbet idag, men det spelar ju ingen roll för jag jobbar ju till sent. Men sen imorron är vi lediga, ska bli skönt!! Vi hade tänkt ge oss upp i slalombacken imorron eftermiddag, men har nyss läst på hemsidan att det bara är öppet på helgen...jaja då får vi se hur vi gör...


Kommentarer
Jenny

Du kan få bjuda på tårta imorrn (FREDAG) förmiddag =p

2011-03-17 @ 14:16:17
URL: http://rebblan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0