Sista dan...

Känns skönt med fredag, fast just idag hoppas jag på att det är lugnt på jobbet då jag är själv hela förmiddan. Fast det är ju klart, kanske måste slita in i det sista, haha...

I onsdags kändes det som om våren var på G, det var ett underbart väder där solen värmde ordentligt å det blev dagsmeja. En promenad med syster å lilla L som höll i "off" bidde det :) Förhoppningsvis bjuder helgen på vårväder oxå...vilket kan innebära lite promenader...

Bullbaket jag tog mig för var inte meningen att det skulle gå bra. Degen tog sin tid att bli klar å när första plåten ställdes in blev den aldrig färdig...funderade en stund vad som kunde vara galet innan jag insåg att det gått en fas. Att en säkring går, det fixar jag enkelt själv men det där med faserna....ja det är en fasa det!! Så jag ringde R, men han i i sin tur ringde till en son som kom å hjälpte till. Så efter lite krångel så blev det ordning igen.... Plåten med bullar som stått inne hela tiden blev inte som bullar brukar bli å en plåt lyckades jag bränna....så helt enkelt var det inte meningen att jag skulle baka!! Men jag har jäst kvar så i helgen får R offra sig på att hjälpa till (det är ju ändå han som äter flest bullar)...

Igår inhandlade R slalomutrustning...för avancerad åkning!! Hmmm, det blir intressant att se hur det går i backen, haha....Han bidde nöjd å det är huvudsaken!

Nu äre dax att bege sig till jobbet, ha en bra dag allihopa!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0