Underbara solsken!!

Inte så varmt ännu, men solen lyser från en klarblå himmel...underbart!! Allt känns liksom lite lättare när det är ljust å solen lyser :-)

R är redan iväg o fixar med sonens bil, hoppas bara sonen var uppe oxå! De höll på igår o jag tror det gick bra, men de behövde fortsätta idag...å det är ju likaså bra att de blir klara med allt. Efter det ska vi ta oss en promenad, det bidde ingen igår som tänkt. Jag skulle bara måla skåpet å dammsuga trappen, men när det var gjort så var klockan så mycke så då slog latheten till, haha...

Åt mat å spelade kort med trevligt sällskap, fortsatte kortspelandet med ena sonen å hans flickvän hemma hos oss...den där myskvällen försvann den oxå. Jaja får hoppas att R inte behöver åka ut på jour nästa helg, för då kanske vi kan få till en lugn kväll...annars så sover han å jag får en lugn kväll!!

Nu ska jag påbörja målning av skåp igen, igår bidde det grundat. Å nej, systra...jag tänker inte ha nåe gult i skåpet...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0