Tråkigt sällskap?

Maken å hans vän måste varit ett tråkigt sällskap igår för jag sov mestadels =( Somnade första gången på väg hem från slalombacken vilket gjorde att jag trodde jag skulle orka vara vaken hela kvällen. De satt o diskuterade o jag somnade, tidigt!! Redan strax efter 10 på kvällen gav jag upp för då hade jag redan suttit o sovit i soffan till o från sen vi åt mat vid 7. Inte mycke bidde gjort, men det måste ju bero på deras tråkiga sällskap för det finns ju ingen annan förklaring, haha....

Jag hoppas iallafall att jag är piggare idag, trots att vi är uppe jättetidigt...inge bakis är de där herrarna heller, undras om de inte blitt nyktra ännu?!?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0