Tråkiga nyheter!

Egentligen inte så förvånande, men ack lika tungt - jag får inte förlängt!! Detta innebär att jag blir helt arbetslös från o med den 1 april =( Alla de där tankarna om en förändingens vår var ju inte i negativ mening jag tänkte då...jaja, kanske ska dra härifrån å söka jobb i Norge, haha (A & R klarar sig ju galant utan mig säger de)....

Maken å jag hade shoppingkväll igår. Först fick han köpa nåe han absolut var tvungen att ha, sen delade vi på shoppandet - jag handlade å han bar kassarna =) Inte för att det bidde så mycke, men en del bra-att-ha-saker...R hade trott jag skulle köpa kläder å så, men det sa jag att vi gör nästa gång...om en vecka eller så (kan inte låta bli att retas med honom)...

Solen lyser å det är riktig vår idag!! En långpromenad hade suttit fint, men har så mycke annat att göra så jag måste fixa det å sen skulle vi få besök ikväll... Jag ska börja med affären för sen ska jag ta itu med skåpet så det kanske kan bli klart snart...


Kommentarer
Inger med flock

NEJ NEJ och NEJ!

2011-03-15 @ 17:52:06
URL: http://olsen.bloggagratis.se
Josefin

nörge nörge nörge! do it! :)

2011-03-15 @ 23:36:36
lillasyster

haha "josefin".. men iaf..

men tråkigt att du inte fick förlängt..

2011-03-15 @ 23:37:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0