Sol, sol...

Ser ut att bli en strålande dag, underbart!! Det tar på snön när det är sånt här väder å just nu är jag ganska trött på snön. Vi har förvisso sagt att vi ska ge oss upp i slalombacken några gånger till så för den skull äre bra om snön stannar lite till, men för övrigt får den gärna försvinna...

Som jag misstänkte så glömde jag semlorna igår....men som tur var hade jag inte hunnit så långt innan jag fick vända. Men gott äre å några gånger till kanske vi hinner äta dem innan de försvinner för året.

Idag äre dax att veckohandla för jag har lovat R att ta med bilen till jobbet imorron. Inte för att bara vara snäll utan han ska ju givetvis jobba med den. Den är såååå otroligt skitig så en storstädning på den behövs...å då kan jag lätt låta R ta den så får han ta reda på det. Jämt fördelat - jag kör den å skitar ner den, han servar den o städar den, haha...

Ha en bra dag i solen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0