Skitväder!

Trött i morse så det bidde sovmorron....men inte blev jag så sugen på att gå upp när jag såg vilket väder det var =( Hade tänkt gå en långpromenad förbi min syster, men ansåg att jag ville vara ute minsta möjliga så det bidde den vanliga svängen. Nu ligger det två blöta, illaluktande fyrbeningar här på golvet - blä för blöt hund!!

Måste verkligen ta mig i kragen att göra nåe idag, men vädret gör en ju inte piggare direkt. Gårdagen den bara sprang iväg, hmmm tyckte inte jag gjorde nånting. Bara tre dar kvar att jobba, sen får vi se vad som händer...är ju bokad på måndag oxå på ett pass, men sen är det ganska dött. På sitt vis skönt, men det ger inga pengar...

Undrar om jag kommit med på agilitykurserna. Inget hört ännu, men jag gissar att tjejerna vill komma igång med nåe. Deras lata matte jobbar inte riktigt så mycke som de önskade. Eller ja Ira har inte så stora krav, men Ronja är så energisk så hälften vore nog. Kommer vi inte med så får vi hitta på nåe annat att göra, inte mer med det...Ronja behöver få arbeta o Ira behöver om inte annat träna sig socialt. Fast just nu ser de ganska döa ut här bredvid mig...

Får leta på nåe bra musik så det blir lite gladare stämning här inne, för att titta ut blir man mest deprimerad av...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0