Rubrikens betydelse!

När jag tittade på min statistik för gårdagen så hade jag betydligt många fler läsare än vanligt, beror det på rubriken?? Jo de säger ju att man ska ha en rubrik som intresserar, men trodde inte detta gällde blogg...

Hur som så är det kanonväder idag.... VÅREN ÄR PÅ G!!! Fast jag betvivlar inte att det kommer bakslag... Vi tog oss en sväng i morse o redan då var det skönt, så killarna har valt en ypperlig dag att skruva bil på - för de ska ju hållas ute.

Gårdagen bidde inte som tänkt. Både R å jag var för rastlösa för att göra oss en kväll med film å mys. Fixade mat å började maskera skåpet, fixade lite annat sen åkte vi en sväng till syster å svåger å bidde sittandes där betydligt längre än tänkt. Fast det var trevligt å kors i taket så har vi umgåtts ganska mycke på sistone...synd bara att lilla L inte var vaken så hon fick träffa "off"...nu fick hon bara sova med kopplet i hand...charmungen!!

Maskerar skåp o ska börja måla insidan. Behöver ha denna kvistlack först så det lär ta sin tid innan jag kommer igång...men skåpet är på G å snart så...ja då har vi ett vardagsrum som är som vilket som helst :-)


Kommentarer
Jenny

Men piss i skåpet kan väl bli bra det med? Vi ska ju ha piss i taket

2011-03-05 @ 11:07:52
URL: http://rebblan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0