Ny vecka, nya möjligheter...

...nya hinder, ja egentligen vad som helst - som vanligt!!

Lite sovmorron bidde det idag då A inte börjar förrän 9...å jo visst kan jag gå upp tidigare, men det är ganska skönt att dra sig :-) Ska snart dra med mig vovvarna ut o våldgästa systra så här dax på dan...hon har redan ringt så jag vet att hon är vaken!!

Flitens dag var det verkligen igår. En långpromenad, målning av skåp, bullbakande (gick bättre än sist men inte bra), å en hel del annat fixande å trixande hanns med. Sååå skönt att få massor uträttat, även om det finns huur mycke till som helst att göra. Jobbar nu i tre dar sen är jag ledig i fem så då får jag hållas här hemma med allt som behövs...

Nu är vovvarna redo så det är bäst att bege sig så inga olyckor händer inne...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0