Ledigt...

Fick dagen ledig, skulle egentligen varit ledig imorron oxå men tog på mig en extratur på kvällen - vad gör man inte när det vankas arbetslöshet snart?!

Jobbat hela helgen å den gick otroligt fort. Kroppen är inte på den bästa sidan, men jag har klarat av arbetspassen. Har haft tur å jobbat med bästa T...ack vad jag längtar tillbaka till praktiken när jag enbart fick vara med T eller I å slapp allt ansvar!! Visst är det skönt att få inkomst inte så, men bara ändå...det bjuder på så många skratt ihop med dem =) Tror jag förlängt livet en hel evighet i helgen av allt skrattande...

Idag skiner solen, men det är inte särskilt skönt ute. Snö kom det dessutom igårkväll, vad nu det var nödvändigt för!! Nu blir det ju bara ännu mera blött på marken =( Ska försöka ta mig i kragen å göra nåe men motivationen är på noll!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0