Helgen har varit

Nu är det sista dagen av fem jag är ledig å de har gått superduperfort =( Fast det har varit skönt å jag har hunnit en del å andra har jag glömt bort...som ridhusträningen igår!! Planerade under lördan att jag skulle åka, fick en "påminnelse" via FB om träningen...ändå glömde jag bort den o kom på det på tok för sent. Jag bidde inte bara gammal, jag bidde senil i fredags oxå, haha...

Fredagen tillbringades med familjen, eller ja delar av den. Älskade mamma...syster med sin familj...å så två av barnen varav A hade med sig sin flickvän. Vi åt mat o hade trevligt, men stackars lilla L hade inte sovit nåe på dan så hon visade inte sitt bästa humör hela tiden. Inte lätt att vara liten...

I övrigt i helgen har vi hunnit med promenader å träffa trevliga vänner, synd bara att det blir så sällan man gör sig tiden med vänner!! A hade lan mellan lördag å söndag så då ville vi vara hemma så det inte bidde nåe tok. Lite fel läge på vårt hus för att de ska vara själva hemma.

Å ikväll ska jag å maken å shoppa. Har sparat mina julklappspengar å det ihop med pengarna jag fick i födelsedagspresent blir en del...som bara jag får köpa nåe som bara jag vill ha, haha!! Fick även ett presentkort på blomaffär, nåe jag ville ha då jag alltid väljer att köpa nåe annat än blommor när jag är iväg på shopping...den roligaste presenten bidde "tvättäkta kärlek" från min syster (med familj) å den jag är mest nöjd över är halssmycket från maken. Tänka sig att han åkt o shoppat helt själv...han som knappt åker ihop med mig så det blir två kors i taket nu då han både åkt förra veckan å sen idag...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0