Ett gott skratt

Hämtade posten nu på morronen, gårdagens post som ingen hämtat. Däri ligger ett brev adresserat till maken "Till vårdnadshavare för R....", kan inte göra annat än skratta. Jo jag brukar ju säga att han är som ett barn, men att andra tyckte det....hmmmm :-D.

Solen skiner från en klarblå himmel, det här vädret ville jag ju ha igår. Då hade jag planerat långpromenad med sällskap men det fick bli inställt på grund av vädret... Visst är det skönt med solen, men idag bryr jag mig inte så mycke om vädret då jag tänkt att ha en latardag (tycker jag har rätt att ta det på min födelsedag!). Man ser mest hur skitiga fönstren är när solen lyser...å hur skitigt det är inne oxå för den delen.

Lite ska jag iallafall fixa med, sen ska jag mest ta det lugnt o umgås med nära å kära ikväll!!


Kommentarer
Inger med flock

Grattis på dej! Ha en alldeles alldeles underbar dag i solskenet!

2011-03-11 @ 14:34:47
URL: http://olsen.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0