Veckans sista dag...

...å nu väntas snart helgen. Fredagsmys tycker jag är nåe vi är väl förtjänta av i det här huset, för den sista månaden har det varit mycke jobb eller jour...

Jobbar idag, men det lär ju gå lika fort som gårdagen, dagarna de bara susar förbi...till o med på jobbet!! Det måste bero på att jobbet är bra...trots at jag måste utstå min gamla handledare varje dag. DET är inte lätt alla gånger, fast jag skyller alla fel o brister på henne, för det är ju hon som lärt upp mig, haha...eller ja de var ju två, men inte vet jag om nån av dem var klokare än den andre - hawh (eller hur vare??)..... Fast å andra sidan är det ju på grund av dem som jag blitt kvar, så då kan man tolka det som man vill :D

Det är bara att ta tag i dagen. Idag visar ju temperaturen bara -4,3...till skillnad från igår då det stod -22,8. I vilket fall som helst så är jag inge sugen på att gå ut, men det är en nackdel med vovvar...man måste ut i alla lägen. Imorron hoppas jag på lite varmare då planerna är att åka slalom...men i den här familjen vet man aldrig om det blir som tänkt :)

Ha en trevlig kväll, det ska jag ha!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0