Torsdag

Jajemensan å detta betyder att det snart är helg. Eftersom jag jobbade förra helgen så är det en långhelg jag har framför mig, ledig måndag :D Tyvärr är den ganska fullbokad men det gör inge....det skulle ju vara förändringens vår ju...

Ska fixa o greja lite, sen ska jag jaga på R för att städa. Hmmm, blir intressant, eller inte!! Golven behöver verkligen fixas, de är sååå skitiga...å i helgen ska vi ställa iordning vardagsrummet :) Det blir kanske ett hem det här oxå, haha...

A gick ut med vovvarna frivilligt, jag undrar om han har nåe i kikaren?? Fast å andra sidan så brukar det vara ordning på honom o han grejar - när han vill...själv ska jag oxå göra nåe vettigt för här blir inte mycke gjort...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0