Tiden går

Tänk att dagarna de bara susar förbi o jag hinner inte på långa vägar det som tänkt, menmen det är ju i stort sett samma problem som de flesta =)

Såg fram emot en långhelg med maken, men han bidde sjuk så det bidde inte riktigt som tänkt (fast gör det nånsin det?!). Hur som helst så var vi på bowling å mat med ett nytt gäng i fredags, totalt sex par var vi...å trots att jag jobbar ihop med tre av personerna så är jag inte vidare bekanta med deras karlar =) Det bidde en lyckad kväll som bjöd på sååå otroligt många skratt så det gör jag gärna om!!

På lördagen tog vi oss en tur till pappsen med sambo å nu låter det som han bor nästgårds fast det är ca 24 mil till dem (var tvungen att kolla när vi åkte hem hur långt det var). Det tog ett tag innan vi beslutade oss för att åka, vilket gjorde att vi inte var iväg förrän strax före tolv.... Fick med ett jättelass med möbler å kartonger (med innehåll) som nu ska gås igenom, pust!!! Var många saker jag verkligen ville ha, men en del tog jag med då det var enklast att rensa hemmavid. Nu äre bara att ta sig tiden att gå igenom det oxå =)

Sen har maken legat till sängs efter det. Nu tycker jag mest att det verkar som att han är "karl-sjuk", men det är ju inge förvånande...alla vet ju hur en karl blir vid en förkylning, hihi =D

Ikväll ska vi på yoga, förra veckan bidde inställd pga av sjukdom så jag är nyfiken inför dagens pass. Jag hoppas att det blir bra...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0