Spydiga kommentarer!

Att bo i ett litet samhälle tar ibland på krafterna, folk vet så mycke om en själv så hälften vore nog!! Ibland undrar jag hur folk orkar....själv har jag fullt upp med mitt eget liv....

Nu har egentligen inge särskilt hänt, men dessa kommentarer om att julprydnaderna är kvar i skyltfönstren går mig på nerverna. Har folk verkligen inge annat att prata om, fundera över o snacka skit om än att jag inte tagit bort dessa....trots att det är en heeel evighet sen jul var slut, nästan fem veckor sen (åh jösses!!). Jag har fullt upp som det är, jag vet att det är kvar å jag vill egentligen inte ha det kvar heller...men det krävs en kraftansträngning, en kraftansträngning som det är ont om just nu. Många saker får stå tillbaka, varför skulle det vara nån skillnad på några j***a julsaker?!?!

Men köp gärna fina gardiner å annat som kan pryda fönstren, fixa dem å var nöjda sen...eller bara ta tag i era egna liv o skit i andra!! Idag har jag ont, är irriterad o sååå otroligt trött på vad folk kan reta upp sig på....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0